Monday, May 30, 2011

Can somebody translate this English to Japanese please?

Question:


I would prefer a native speaker do this, but if you're fluent in Japanese, why not? Please write it, if you can, in Kana & Kanji, but if not it's okay. Here it is:

Hi. I'm sorry about my poor grammar and vocabulary. What I meant to say in that entry was, "I'm Seline. I'm an American person. I am studying Japanese, but I only know a little. I like to practice my violin and saxophone. It would be really nice if you helped me with my Japanese by correcting this!" I am learning Kanji, so I only used a few well known characters. And I'm using a translator on the internet to write this, so I'm sorry that I'm not that good yet. I will be happy to help you with English if you'd help me with Japanese.

Answer:


こんにちわ。
私の下手な日本語のボキャブラリーと文法でごめんなさい。
最初の文章で私が言いたかったのは、
"私はセリーンです。アメリカ人です。
日本語の勉強をしていますが、まだ少ししか話せません。
バイオリンとサックスフォンの練習をするのが好きです。
もしあなたが私に日本語の勉強のお手伝いをしてくれたら、
とてもうれしいです。私の書いた文章を添削してくれますか?"
私は漢字の勉強を始めたので、
知っている漢字を使ってみました。
あとオンライントランスレーターの助けを借りてこの文章を書きました。
だからまだ私は日本語が上手ではありません。
もしあなたが日本語を私に教えてくれるなら、
私も喜んであなたに英語の勉強をお手伝いしますよ。

No comments:

Post a Comment