Tuesday, July 26, 2011

Need a translation from eng to japanese of a part of Song of Solomon?

Question:


"Close your heart to every love
But mine.

Hold no one in your arms
But me."

I really would appreciate that :)

Answer:


誰の愛も受け止めないで、だって
あなたの心は私だけのもの

誰もその腕に抱かないで、だって
あなたは私のもの

Or,

誰の愛もあなたの心には届かないわ

誰もあなたの腕には抱かれないわ

私がいる限り

No comments:

Post a Comment