Thursday, September 8, 2011

JAPANESE people. I need your help. Proposal ?

Question:


How do I propose to a girl in Japanese ? Her name is Julia.

How can I say this:-

" Hey Julia ! I love you a lot. You want to hangout with me sometime ?"

Or

" You seem to be a fun person, Julia. Wanna join me for a coffee on Friday ?"

Or

" Julia, I love you a lot and want to be more than friends with you. Would you be my girlfriend ?"

And the last one:-

" It's crazy how much I want to walk upto you and kiss you. Would you be my girlfriend ? "

DON'T use online translators.

Please give my a grammatically correct, yet cute sentence that would appeal to her.

Thanks,
Alan J. Fisher.

Answer:


Alan J. Fisher, you need to read The Hitchhikers Guide to the Galaxy. Specifically the one part about this one alien, Wowbagger The Infinitely Prolonged, who traveled the universe, telling each and every person this one little comment.

ジュリアヘイ!あなたをすごく愛してる。あなたがいつか私と一緒にたまり場にしたい…

あなたが楽しい人、ジュリアと思われる。金曜日にコーヒーのために私を参加したいで…

ジュリアは、私はあなたにたくさんの愛とあなたとの友達以上になりたい。あなたが私…
私は件まで歩くとあなたにキスさせたいのか、それはクレイジーだ。あなたが私のガール…

No comments:

Post a Comment